6 Ocak 2009 Salı

e ticaret Sektor ve Urun secimi

Sektor ve Urun secmek icin arastirilmasi gereken sorular:
Ulkemizde en cok hangi sektor ve urunlerin Ithalati ve Ihracati yapilmaktadir?
Ulkemiz en cok hangi ulkelerle Ithalat/Ihracat yapmaktadir?
Siz Urununuzu secerken nelere dikkat etmelisiniz?
Nicin hangi urunu secmelisiniz?
Urun neden farkli olmali veya elinizdeki urunle nasil fark yaratirsiniz?

bunlar yapıldığı ve sorulduğu takdirde e ticareti en sağlıklı bir şekilde yapmak mümkündür.
Müşteriniz web sayfanızdan ürününüzün özelliklerini inceleyebilir.

E- Dış Ticaret sayesinde postalama, iletişim ve kırtasiye maliyetleri büyük ölçüde düşer.

Alıcılar fiyatları ve ürünleri internet üzerinden kolayca karşılaştırabildikleri için daha kolay satın alabiliyor.

Herkes e- dış ticaret yapabilir.,

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil