6 Ocak 2009 Salı

Komisyoncu & Broker

Komisyoncu & Broker
Satıcı ile Alıcıyı bir araya getirip her türlü hususta anlaşmaları için yazışmaları, fiyat tekliflerini, ürün detayları ve belgelerini karşılıklı olarak iki şirket arasındaki iletişimi sağlayan kişiye Komisyoncu (Broker) denir.

Komisyoncu alacağı komisyon bedelini üretici şirket ve kendi arasında Komisyon sözleşmesi yaparak alır. Genelde satış yapan üretici ile sözleşme yapar, bazı komisyoncular hem satıcı hem de alıcı ile sözleşmesini yapıp komisyonunu alır.İster mal alan ister satan veya her ikisinden de alınabilir.Nasılmı derseniz ürün alan alıcının beklediği fiyattan aşağı fiyattan ürünü buarak alıcıdan komisyon alabilirsiniz.Satıcıdan da ürününü satdığınız için alabilirsiniz ama sakın unutmayın sözleşmenizi yapın.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil